Νοσοκομείο Δράμας: Τι απαντά για τα προβλήματα με τις φιάλες οξυγόνου

Ανακοίνωση Γενικού Νοσοκομείου Δράμας σχετικά με δημοσιεύματα για πρόβλημα στο οξυγόνο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το Γενικό μετά τα δημοσιεύματα για τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί σχετικά με την παροχή οξυγόνου σε ασθενείς που νοσηλεύονται με κορονοϊό, εξέδωσε ανακοίνωσε στην οποία αναφέρει ότι όλοι οι ασθενείς λαμβάνουν την απαιτούμενη ιατροφαρμακευτική και νοσηλευτική φροντίδα. Σημειώνεται ότι υπήρχαν αναφορές ότι το νοσοκομείο ξέμεινε από φιάλες οξυγόνου.

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση Γενικού Νοσοκομείου Δράμας

Μετά από αναφορές για πρόβλημα με το οξυγόνο στο Νοσοκομείο Δράμας, και για αποφυγή παρερμηνειών που ενδέχεται να δημιουργήσουν σύγχυση στους συμπολίτες μας, επισημάνουμε τα εξής: Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε με την απαραίτητη παροχή οξυγόνου σε Κλινική COVID. Όλοι οι νοσηλευόμενοι ασθενείς στο Νοσοκομείο μας έχουν την απαιτούμενη ιατροφαρμακευτική και νοσηλευτική φροντίδα. Η παρέμβαση στην οποία έχει ήδη προβεί το Νοσοκομείο και για την οποία χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με τήρηση όλων των νόμιμων διαδικασιών, αφορά στην αύξηση της παροχής οξυγόνου του υποσταθμού από 14-18m3/h σε 2*25m3/h στην Κλινική COVID 2, προκειμένου να υπάρχει ενίσχυση της υφιστάμενης παροχής. Για να επιτευχθεί το παραπάνω και με γνώμονα την απόλυτη ασφάλεια για τους ασθενείς της συγκεκριμένης Κλινικής, προμηθευόμαστε φιάλες οξυγόνου προκειμένου να παρασχεθεί οξυγόνο στους νοσηλευόμενους, για το χρονικό διάστημα της 1 ώρας που θα χρειαστεί για την αναβάθμιση του υποσταθμού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.