Κορονοϊός: Η ανάρτηση του Φαν Σιπ για την κατάσταση της υγείας του – ΦΩΤΟ

Σε καραντίνα 14 ημέρων μπήκε ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε καραντίνα 14 ημέρων μπήκε ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδος Τζον Φαν Σιπ ο οποίος βρέθηκε θετικός σε τεστ κορονοϊού. Όπως ενημέρωσε μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram ο Ολλανδός προπονητής νιώθει καλά κι έχει μόνο κάποια ελαφρά συμπτώματα: «Βγήκα χθες θετικός στον κορονοϊό. Τώρα πρέπει να ξεκουραστώ και να αναρρώσω. Νιώθω καλά. Έχω ελαφριά συμπτώματα».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.