Κορονοϊός: Ασφυξία στη Θεσσαλία – Γέμισαν οι ΜΕΘ του νοσοκομείου Τρικάλων – BINTEO

Πολύ δύσκολη είναι η κατάσταση στο μέτωπο του κορονοϊού στη βόρεια Ελλάδα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πολύ δύσκολη είναι η κατάσταση στο μέτωπο του κορονοϊού στη Θεσσαλία. Η συντονίστρια – διευθύντρια της μονάδας εντατικής θεραπείας στο νοσοκομείο Τρικάλων, Νίκη Παραφόρου, μιλώντας στο MEGA, δήλωσε πως οι ΜΕΘ πλέον έχουν γεμίσει.

«Τα νοσοκομεία δέχονται μεγάλη πίεση, καθώς οι ανάγκες αυξήθηκαν τόσο που η ΜΕΘ άνοιξε τις 10 κλίνες της και τις διέθεσε αποκλειστικά για περιστατικά κορονοϊού δρομολογώντας τα υπόλοιπα περιστατικά σε γειτονικά νοσοκομεία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακόμα υποστήριξε πως όχι μόνο στην ίδια την πόλη των Τρικάλων αλλά και από όμορους νομούς καταφθάνουν περιστατικά covid στο νοσοκομείο.

Δείτε το βίντεο του MEGA

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.