Lockdown: Η απόλυτη ερημιά στο κέντρο της Αθήνας – Δεν κινείται άνθρωπος στην Ερμού – ΒΙΝΤΕΟ

Oι Αθηναίοι έχουν κλειστεί στα σπίτια τους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πρώτη ημέρα της εφαρμογής του δεύτερου lockdown σε ολόκληρη τη χώρα και όπως φαίνεται οι Αθηναίοι έχουν κλειστεί στα σπίτια τους. Μπορεί εχθές, Παρασκευή, να ξεχύθηκαν στους δρόμους και στα μαγαζιά για τα τελευταία ψώνια ωστόσο σήμερα βρίσκονται μέσα, όπως προστάζουν τα μέτρα κατά της διασποράς του κορονοϊού.

Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες από το κέντρο της Αθήνας που μετέδωσε το Open. Η Ερμού, όπου το απόγευμα της Παρασκευής δεν έπεφτε καρφίτσα, είναι εντελώς έρημη. Τα καταστήματα είναι όλα κλειστά και στον πεζόδρομο δεν κινείται κανείς.

Δείτε το βίντεο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.