Σεισμός στη Σάμο: Το “ευχαριστώ” του τραυματία Ερρίκου μέσα από το δωμάτιο του νοσοκομείου

Ένας γείτονας που είδε το παιδί να καταπλακώνεται από πέτρες...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας γείτονας που είδε το παιδί να καταπλακώνεται από πέτρες, έσπευσε και έσωσε τη ζωή του Ερρίκου μετά τον σεισμό στη Σάμο. Ο τραυματίας μαθητής, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο “Παίδων” περιγράφει τις εφιαλτικές στιγμές στην κάμερα του Star.

“Ευχαριστώ όσους μου στέλνουν μηνύματα και με σκέφτονται” δήλωσε.

“Είμαι μια χαρά, όλα πάνε υπέροχα. Θα περάσει με λίγη υπομονή” πρόσθεσε. Το παιδί έχει κατάγματα στα άκρα. Ο γείτονας δήλωσε ότι “είδα το παιδί, είχε πέσει το σπίτι, είχε σπάσει τα πόδια” λέει συγκινημένος ο κ. Ανδρέας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.