ΜΑΤ στο μπλόκο της εθνικής

Διμοιρίες των ΜΑΤ εμπόδισαν νωρίτερα τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της ΕΒΟ στην πόλη του Αιγίου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Διμοιρίες των ΜΑΤ εμπόδισαν νωρίτερα τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της ΕΒΟ  στην πόλη του Αιγίου να προχωρήσουν σε δίωρη κατάληψη του οδοστρώματος της Εθνικής οδού που είχαν προγραμματίσει στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων τους.Οι εργαζόμενοι βρέθηκαν αντιμέτωποι τις διμοιρίες των ΜΑΤ και αποφάσισαν να προχωρήσουν στη διανομή έντυπου υλικού με το οποίο ενημερώνουν τους διερχόμενους οδηγούς για την δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει λόγω της κυβερνητικής πολιτικής.Πηγή: patrastimes.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.