Διμοιρίες των ΜΑΤ εμπόδισαν νωρίτερα τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της ΕΒΟ στην πόλη του Αιγίου να προχωρήσουν σε δίωρη κατάληψη του οδοστρώματος της Εθνικής οδού που είχαν προγραμματίσει στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων τους.Οι εργαζόμενοι βρέθηκαν αντιμέτωποι τις διμοιρίες των ΜΑΤ και αποφάσισαν να προχωρήσουν στη διανομή έντυπου υλικού με το οποίο ενημερώνουν τους διερχόμενους οδηγούς για την δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει λόγω της κυβερνητικής πολιτικής.Πηγή: patrastimes.gr
ΜΑΤ στο μπλόκο της εθνικής
Διμοιρίες των ΜΑΤ εμπόδισαν νωρίτερα τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της ΕΒΟ στην πόλη του Αιγίου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ