Ναγκόρνο Καραμπάχ: Η Αρμενία κατηγορεί το Αζερμπαϊτζάν ότι παραβίασε τη συμφωνία

Η Αρμενία κατηγόρησε το Αζερμπαϊτζάν ότι παραβίασε τη συμφωνία «κατάπαυσης του πυρός για ανθρωπιστικούς λόγους»...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Αρμενία κατηγόρησε το Αζερμπαϊτζάν ότι παραβίασε τη συμφωνία «κατάπαυσης του πυρός για ανθρωπιστικούς λόγους» μόλις τέθηκε σε ισχύ στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, βομβαρδίζοντας τον θύλακα.

«Ο εχθρός παραβιάζοντας για άλλη μια φορά τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός για ανθρωπιστικούς λόγους έβαλλε με πυροβολικό προς βόρεια κατεύθυνση από τις 00:04 ως τις 02:45 (τοπικές ώρες· 23:04 χθες Σάββατο ως τη 01:45 σήμερα Κυριακή ώρες Ελλάδας) και εκτόξευσε ρουκέτες προς νότια κατεύθυνση από τις 02:20 ως τις 02:45», ανέφερε μέσω Twitter η εκπρόσωπος του αρμενικού υπουργείου Άμυνας Σουσάν Στεπανιάν.

Το Αζερμπαϊτζάν δεν έχει αντιδράσει μέχρι στιγμής.

Πηγή: ΑΠΕ, AFP

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.