Τα τρόφιμα βρίσκονται στις προτεραιότητες των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ αντίθετα καλλυντικά, είδη σπιτιού, αξεσουάρ και ταξίδια είναι τα πρώτα που εγκαταλείπονται εξαιτίας της κρίσης.Τα φρέσκα φρούτα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κρέας και τα θαλασσινά αποδείχθηκαν οι πιο “ανθεκτικές” κατηγορίες στην αγορά, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο καφές και το τσάι αποτελούν αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων και βρίσκονται στην τέταρτη θέση των προϊόντων που δεν εγκαταλείπουν τόσο εύκολα.Επιπλέον, οι Ελληνες στρέφονται όλο και περισσότερο σε αγορές ελληνικών προϊόντων, ενώ δεν φαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το μέλλον. ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΙΣ “ΝΕΕΣ” ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Πώς ψωνίζουν τώρα οι Έλληνες;
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
3 ώρες πριν
Αργυρούπολη: Απείλησε με… τσεκούρι άλλον οδηγό ύστερα από καβγά – Στο αυτοκίνητό του βρέθηκε και αεροβόλο
37 λεπτά πριν
Ύπνος: 9 πράγματα που μπορείτε να κάνετε πριν κοιμηθείτε για να ξυπνάτε πιο χαρούμενοι το πρωί, σύμφωνα με ειδικούς
ENIKOS NETWORK
«Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να απογειώσω τη σεξουαλική μου ζωή» – Τι αποκαλύπτει 40χρονη