Κορονοϊός: Νέο κρούσμα στη Λίβερπουλ – Θετικός και ο Κεϊτά

Άλλο ένα κρούσμα κορονοϊού βρέθηκε στη βρετανική ομάδα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά τους Τιάγκο Αλκάνταρα, Μανέ, Τσιμίκα και Σακίρι, ακόμη ένα κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στη Λίβερπουλ, με τον Ναμπί Κεϊτά να βγαίνει θετικός μαζί με άλλους τέσσερις παίκτες στην εθνική Γουϊνέας, τους Φρανσουά Καμανό, Ιμπραχίμα Κονέ, Ιμπραχίμα Καμαρά και Φλορεντίν Πογκμπά.

Έτσι, ο 25χρονος μέσος θεωρείται απίθανο να προλάβει να είναι έτοιμος για τον επόμενο αγώνα της Λίβερπουλ, που είναι το το ντέρμπι του Μερσεϊσάιντ (17/10), κόντρα στην Έβερτον.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.