Αρχιεπίσκοπος Κρήτης: Βγήκε από τη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ – Νοσηλεύεται στη νευρολογική κλινική

Βγήκε από την ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου μετά από...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Βγήκε από την ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου μετά από εννέα ημέρες παραμονής, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος. Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, ο κ.κ. Ειρηναίος εξήλθε της ΜΕΘ στη μία το μεσημέρι, είναι απύρετος και σε καλή γενική κατάσταση. Νοσηλεύεται στην Νευρολογική Κλινική για περαιτέρω παρακολούθηση και η κατάσταση της υγείας του βελτιώνεται.

Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης είχε εισαχθεί στην ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, λόγω οξείας υπερκαπνικής αναπνευστικής ανεπάρκειας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.