Κορονοϊός – Καλαμάτα: Θετικό βρέφος 8 μηνών

Διακομίσθηκε από την Καλαμάτα στο Νοσοκομείο "Παίδων"...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα βρέφος μόλις 8 μηνών διαγνώσθηκε θετικό στον κορονοϊό στην Καλαμάτα. Το μωρό υποβλήθηκε σε μοριακό έλεγχο χθες το πρωί στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας. Το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου ύστερα από συνεννόηση με τον ΕΟΔΥ αποφάσισε, το βρέφος να διακομιστεί στο Νοσοκομείο «Παίδων» στην Αθήνα για περαιτέρω νοσηλεία.

Πηγή: tharrosnews.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.