Ντέρμπι Τούμπας: Πρώτη χρήση γραμμής οφσάιντ και ακύρωση γκολ του Ολυμπιακού

Στο 7ο λεπτό της αναμέτρησης, έπειτα από εκτέλεση κόρνερ και γέμισμα στην περιοχή του ΠΑΟΚ ο Σεμέδο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για πρώτη φορά έγινε χρήση της γραμμής του οφσάιντ στο ελληνικό πρωτάθλημα, αφού στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό ακυρώθηκε γκολ των «ερυθρολεύκων» έπειτα από υπόδειξη του VAR που συμβουλεύτηκε τη σχετική γραμμή. Συγκεκριμένα στο 7ο λεπτό της αναμέτρησης, έπειτα από εκτέλεση κόρνερ και γέμισμα στην περιοχή του ΠΑΟΚ ο Σεμέδο έπιασε την κεφαλιά, με τον Πασχαλάκη να αποκρούει ασταθώς και τον Ελ Αραμπί να σπρώχνει την μπάλα στα δίχτυα.

Ο διαιτητής της αναμέτρησης, Τάσος Παπαπέτρου αρχικά έδειξε σέντρα, ωστόσο στη συνέχεια υπήρξε διαβούλευση με το VAR και με τη βοήθεια της γραμμής, φάνηκε ότι είναι εκτεθειμένος ο Ελ Αραμπί στην κεφαλιά του Σεμέδο, με τον διαιτητή να υποδεικνύει την παράβαση.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.