Επεισοδιακά εγκαινιάστηκαν σήμερα οι ανακαινισμένες Μονάδες Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών του ΑΠΘ και Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, καθώς στην τελετή εισέβαλαν απλήρωτοι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου οι οποίοι κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα διεκδίκησαν τα δεδουλευμένα τους. Η ανακαίνιση των δύο Μονάδων πραγματοποιήθηκε σε διάστημα επτά μηνών με δωρεά του «Ιδρύματος Σ. Νιάρχος», συνολικού ύψους 1.650.000 ευρώ εκ των οποίων τα 1.350.000 διατέθηκαν για την ανακατασκευή των Μονάδων και 300.000 για τον εξοπλισμό.Στη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων ο διοικητής της 4ης ΥΠΕ Κώστας Τσιτουρίδης, απαντώντας στους εργαζόμενους που διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους, ανέφερε ότι το σύστημα υγείας είναι γερασμένο, ότι δεν διαθέτει ούτε προσωπικό ούτε υποδομές και ότι η κατάσταση στα νοσοκομεία, τα οποία λειτουργούν με την εθελοντική προσφορά των εργαζομένων, είναι οριακή λόγω της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης.ΠΗΓΗ: thestival.gr
Επεισόδια στο Ιπποκράτειο
Επεισοδιακά εγκαινιάστηκαν σήμερα οι ανακαινισμένες Μονάδες Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών του ΑΠΘ και Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης… ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ