Κυκλοφοριακό έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας.Η πορεία των εργαζομένων της ΠΟΕ-ΟΤΑ βρίσκεται σε εξέλιξη ενώ στο πλευρό τους βρίσκονται συνταξιούχοι ΗΣΑΠ και εκπαιδευτικοί.Οι εργαζόμενοι στους Δήμους συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Καραϊσκάκη λίγο μετά τις 11:00, οπότε και ξεκίνησε η πορεία.Επικεφαλής της πορείας είναι το προεδρείο της ΚΕΔΕ και ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.
Ακολούθως έφτασαν στην πλατεία Κλαυθμώνος, όπου και ενώθηκαν με τη συγκέντρωση των εργαζομένων στους δήμους όλης της χώρας. Αυτή την ώρα κλειστή είναι η Σταδίου.
Κλειστό το κέντρο από πορείες
Κυκλοφοριακό έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ