Άνδρας έπεσε στο κενό από κτίριο στους Αμπελόκηπους

Ένας ηλικιωμένος άνδρας έπεσε στο κενό από κτίριο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας ηλικιωμένος άνδρας έπεσε στο κενό από κτίριο, που βρίσκεται στους Αμπελόκηπους, στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό συνέβη περίπου στη 1 το μεσημέρι της Τετάρτης, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Ο 83χρονος έπεσε σε ακάλυπτο χώρο κτιρίου, στη συμβολή των οδών Αχαΐας και Δουκίσσης Πλακεντίας. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις όπως και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, που μετέφερε τον άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του και τον παρέδωσε στο ΕΚΑΒ. Στο σημείο επιχείρησαν έξι πυροσβέστες με δύο οχήματα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.