“Βόμβα” από τον ΑΟ Μυκόνου: “Ανακοίνωσε” τον Ντιλέινι – ΦΩΤΟ

Οι ακόλουθοι του Μάλκολμ Ντιλέινι για άλλη μια φορά...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι ακόλουθοι του Μάλκολμ Ντιλέινι για άλλη μια φορά τον ρώτησαν εάν θα αγωνιζόταν στον Ολυμπιακό. Εκείνος απάντησε «όχι», όμως όταν ρωτήθηκε για την Μύκονο ήταν θετικός.

Έτσι, ο ΑΟ Μυκόνου δεν έχασε την ευκαιρία. Η ομάδα από το νησί του Αιγαίου έριξε την… βόμβα της, καθώς έντυσε στα χρώματά της τον Αμερικανό γκαρντ, που πριν από μερικές μέρες έμεινε ελεύθερος από την Μπαρτσελόνα.

«Δεν έχουμε όριο. Καλωσήρθες Μάλκολμ. Ειδικά αυτόν τον Αύγουστο θα έχεις ελεύθερο χώρο για σουτ», ήταν το μήνυμα της ομάδας της Μυκόνου, συνοδευόμενο από μια φωτογραφία του εκρηκτικού γκαρντ στα χρώματα της ομάδας!

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.