Κορονοϊός: Το μελωδικό “ευχαριστώ” στους γιατρούς και τους νοσηλευτές του Ευαγγελισμού – ΒΙΝΤΕΟ

Ένα μελωδικό «ευχαριστώ» στους γιατρούς και τους νοσηλευτές του Ευαγγελισμού στη μάχη που δίνουν καθημερινά στη μάχη κατά του κορονοϊού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα μελωδικό «ευχαριστώ» στους γιατρούς και τους νοσηλευτές του Ευαγγελισμού στη μάχη που δίνουν καθημερινά στη μάχη κατά του κορονοϊού είπε το απόγευμα της Δευτέρας του Πάσχα η Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ.

Όπως μετέδωσε το κεντρικό δελτίο του Alpha, δόθηκε μία μικρή συναυλία στον προαύλιο χώρο του Νοσοκομείου. Ήταν μία συμβολική κίνηση από τα μουσικά σύνολα σε συνεννόηση με το υπουργείο Υγείας. Έπαιξαν για 40 λεπτά μελωδίες Χατζηδάκη, Θεοδωράκη, τον Ακάθιστο Ύμνο, το «Χριστός Ανέστη» και έκλεισαν με τον Εθνικό Ύμνο για να υπάρξει παρατεταμένο χειροκρότημα.

Δείτε το βίντεο από τον Alpha:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.