Αργολίδα: Ζευγάρι βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό

Ένα ζευγάρι στην Αργολίδα βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα ζευγάρι στην Αργολίδα βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό, σύμφωνα με το argolikeseidhseis.gr. Το δημοσίευμα αναφέρει πως η γυναίκα βρισκόταν σε καραντίνα το τελευταίο διάστημα, καθώς είχε συμπτώματα της νόσου.

Ωστόσο, η κατάσταση της υγείας της χειροτέρεψε και πήγε με τον άνδρα της στο νοσοκομείο του Άργους. Εκεί υποβλήθηκαν και οι δύο σε τεστ και διαγνώστηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι δυο τους διακομίστηκαν σε νοσοκομείο των Αθηνών.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, η γυναίκα εργάζεται σε ξενοδοχείο όπου διαμένουν πρόσφυγες, στην Ερμιονίδα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.