Κορονοϊός: Θετικός κι άλλος Βρετανός υπουργός

Μετά τον Μπόρις Τζόνσον και τον υπουργό Υγείας, αλλά και τον κορυφαίο σύμβουλο για την επιδημία του Πρωθυπουργού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άλλο ένα μέλος της βρετανικής κυβέρνησης έπεσε “θύμα” του κορονοϊού μετά τον πρωθυπουργό Μπόρις Τζόνσον και τον υπουργό Υγείας Ματ Χάνκοκ αλλά και τον κορυφαίο κυβερνητικό σύμβουλο σε θέματα υγείας δρ. Κρις Ουίτι. Θετικός βρέθηκε και ο υπουργός επί της Σκωτίας Άλιστερ Τζακ. Όπως ανακοίνωσε παρουσίασε ήπια συμπτώματα τις τελευταίες 24 ώρες και τώρα θα παραμείνει σε καραντίνα. Ανέφερε ότι δεν έκανε το τεστ και τα συμπτώματά του είναι πυρετός και βήχας.

“Τις τελευταίες 24 ώρες παρουσίασα ήπια συμπτώματα που συνδέονται με κορονοϊό. Ακολουθώντας τις ιατρικές οδηγίες, παραμένω σε καραντίνα και εργάζομαι από το σπίτι”. Ο Τζακ είχε επαφή με τον πρωθυπουργό την Τετάρτη όταν ήταν και οι δύο στο Κοινοβούλιο για ερωτήσεις σχετικά με τη Σκωτία. Ο υπουργός είχε περίπου δύο μέτρα απόσταση από τον πρωθυπουργό όσο απαντούσε τις ερωτήσεις, αλλά τελικά κόλλησε και αυτός κορονοϊό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.