Νεκρή στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά βρέθηκε μια ηλικιωμένη, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ. Η περιοχή έχει αποκλειστεί από αστυνομία και ΕΚΑΒ που έχουν σπεύσει στο σημείο. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, η ηλικιωμένη είχε επισκεφθεί τους Άγιους Τόπους μαζί με την αδελφή της και είχαν επιστρέψει στην Ελλάδα την Καθαρά Δευτέρα. Η αδελφής της ηλικιωμένης βρέθηκε θετική στον κορονοϊό και είναι σε καραντίνα στο σπίτι της, στο κέντρο της Αθήνας. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η αδελφή της προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί της εδώ και δύο μέρες, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Σύμφωνα με την ΕΡΤ υπήρχε έντονη δυσοσμία στο σπίτι.
Νεκρή ηλικιωμένη στα Γλυκά Νερά – Είχε ταξιδέψει με την αδελφή της στους Αγίους Τόπους
Νεκρή στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά βρέθηκε μια ηλικιωμένη, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ. Η περιοχή έχει αποκλειστεί από αστυνομία και ΕΚΑΒ που έχουν σπεύσει στο ...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ