Κορονοϊός: Νόσησε υπάλληλος της Κομισιόν που παρέστη σε σύσκεψη – Ποιοι Έλληνες υπουργοί συμμετείχαν

Οι συμμετέχοντες στη συνεδρίαση των υπουργών Εσωτερικών της ΕΕ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΑΝΤ1, οι συμμετέχοντες στη συνεδρίαση των υπουργών Εσωτερικών της ΕΕ που έγινε την Τετάρτη, ενημερώθηκαν σήμερα ότι ένας υπάλληλος που βρισκόταν στην αίθουσα της συνεδρίασης έχει νοσήσει από τον κορονοϊό.

Όπως ανέφερε ο τηλεοπτικός σταθμός, από ελληνικής πλευράς παρόντες στη συνεδρίαση ήταν οι κ.κ. Γεραπετρίτης, Κουμουτσάκος και Χρυσοχοΐδης.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.