Πότιζαν το χασίς με κλεμμένο νερό

Πότιζαν τη χασισοφυτεία με νερό από το δίκτυο της περιοχής... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άγνωστοι στην Κρήτη όχι μόνο καλλιεργούσαν χασίς αλλά πότιζαν τη «καλλιέργεια» και με κλεμμένο νερό!Οι αστυνομικοί εντόπισαν μια μικρή φυτεία 59 δενδρυλλίων κάνναβης στη Μεσαρά, στη θέση «Βοριανό Χάνι»  μεταξύ Φαιστού και Βώρων.

Οι χασισοκαλλιεργητές, είχαν και θράσος, αφού όχι μόνο είχαν εγκαταστήσει σύστημα ποτίσματος με λάστιχα, αλλά έκλεβαν νερό από το δίκτυο της περιοχής!

 Πηγή: cretalive.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.