Θεία πυροβόλησε κατά λάθος τον ανιψιό της λόγω selfie

Η έφηβη έβγαζε selfie κρατώντας όπλο, όταν...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία 19χρονη πυροβόλησε κατά λάθος τον ανιψιό της, στον οποίο έκανε μπέιμπι σίτινγκ, ενώ έβγαζε selfie κρατώντας όπλο, σύμφωνα με την έρευνα.

Η Κέιτλιν Σμιθ πρόσεχε το 10χρονο αγόρι στο διαμέρισμά του στο Χιούστον, όταν βρήκε ένα όπλο και άρχισε να ποζάρει με αυτό, όπως μετέδωσε το CNN. Τότε το όπλο εκπυρσοκρότησε και η σφαίρα χτύπησε το αγόρι στο στομάχι. Αμέσως διακομίστηκε στο νοσοκομείο και υπεβλήθη σε επέμβαση. Έως την Τετάρτη νοσηλευόταν σε σοβαρή κατάσταση. Αναμενόταν να αναρρώσει πλήρως, όπως ανακοίνωσε ο σερίφης.

Η κοπέλα συνελήφθη με τις κατηγορίες της πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης σε παιδί και αναμένεται να εμφανιστεί στο δικαστήριο την Παρασκευή.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.