Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο ανήλικος έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ

Ανήλικος διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο ΠΑΓΝΗ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανήλικος διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο ΠΑΓΝΗ, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ σε καφέ-μπαρ του Ηρακλείου, τα ξημερώματα της Κυριακής.

Όπως αναφέρει το cretapost.gr, στον 17χρονο παρασχέθηκε η προβλεπόμενη ιατρική φροντίδα και αποχώρησε από το νοσοκομείο τέσσερις ώρες αργότερα.

Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν τον ιδιοκτήτη του καφέ-μπαρ, ο οποίος στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, με προφορική εντολή εισαγγελέα.

Πηγή: cretapost.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.