Τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό – Έκλεισαν σταθμοί – ΤΩΡΑ

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρμόδιες αρχές...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρμόδιες αρχές μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Μετρό.

Με εντολή της αστυνομίας, έχουν κλείσει οι σταθμοί του Μετρό στην Αγία Μαρίνα και το Αιγάλεω, όπως μεταδίδει ο ΑΝΤ1.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.