Τι λέει ο οδηγός του φορτηγού που βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα της Εθνική οδού Αθηνών-Λαμίας – ΒΙΝΤΕΟ

«Ζαλίστηκα, δεν κατάλαβα. Ευχαριστώ τον Θεό που δεν χτύπησα κανέναν άνθρωπο», ανέφερε στο STAR ο οδηγός του φορτηγού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Ζαλίστηκα, δεν κατάλαβα. Ευχαριστώ τον Θεό που δεν χτύπησα κανέναν άνθρωπο», ανέφερε στο STAR ο οδηγός του φορτηγού που ξέφυγε από την πορεία του στην Εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, έσπασε τις διαχωριστικές μπάρες και βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα.

Ο οδηγός του φορτηγού είναι χτυπημένος σε πολλά σημεία του σώματός του.

«Όπως ανέβαινα στην Εθνική, ξαφνικά βρέθηκα στα Πεύκα. Δεν κατάλαβα τίποτα», προσθέτει ο οδηγός του φορτηγού στο STAR.

Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του STAR

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.