Η Δούκισσα… καταγγέλλει!

32 ευρώ κόστισε στην όμορφη Δούκισσα Νομικού, ένας καφές, ένας χυμός πορτοκάλι και ένα τοστ γαλοπούλας, όπως καταγγέλλει η ίδια μέσω twitter... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

32 ευρώ κόστισε στην όμορφη Δούκισσα Νομικού, ένας καφές, ένας χυμός πορτοκάλι και ένα τοστ γαλοπούλας, όπως καταγγέλλει η ίδια μέσω twitter…  ”Κι όμως είναι δυνατόν…..”, έγραψε η Δούκισσα Νομικού στον λογαριασμό της στο twitter, ανεβάζοντας την απόδειξη των 32 ευρώ που πλήρωσε!

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.