Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος εργαζόμενοι των δήμων Αττικής. Τα μέλη του ΠΟΕ-ΟΤΑ θα συγκεντρωθούν και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών με συμμετοχή και απορριμματοφόρων.
Πορεία στο κέντρο
Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ