Ο αέρας δυσκολεύει την κατάσταση στο ΟΑΚΑ – Μάζεψαν τις πινακίδες και κυνηγούσαν… πάγκους – ΦΩΤΟ

Λίγες ώρες μετά την απόφαση για το Ξάνθη-Λεβαδειακός λόγω των ισχυρών ανέμων...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λίγες ώρες μετά την απόφαση για το Ξάνθη-Λεβαδειακός λόγω των ισχυρών ανέμων, δεν αποκλείεται να ακολουθήσει και μια δεύτερη για το ματς στο ΟΑΚΑ για λόγους ασφαλείας.

Οι άνεμοι που πνέουν, κάνουν δύσκολη την κατάσταση και μάλιστα οι υπεύθυνοι του γηπέδου μάζεψαν τις πλάγιες πινακίδες, ενώ… κυνηγούσαν και τους πάγκους.

Σε ό,τι αφορά το διαιτητικό τιμ, έφτασε στις 17:30 στο γήπεδο και διαπίστωσε ότι έχει πολύ αέρα, αλλά έκρινε ότι είναι πολύ νωρίς για να ληφθεί κάποια απόφαση.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.