Η αποστολή του Ολυμπιακού επέστρεψε στο ΟΑΚΑ λόγω μποτιλιαρίσματος – ΒΙΝΤΕΟ

Η αποστολή του Ολυμπιακού επέστρεψε στα αποδυτήρια λόγω του μποτιλιαρίσματος...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η αποστολή του Ολυμπιακού επέστρεψε στα αποδυτήρια, λόγω του μποτιλιαρίσματος που επικρατεί στους δρόμους, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.