Στη μονάδα εντατικής θεραπείας εισήχθη ο Όζι Όσμπορν, καθώς υπάρχουν φόβοι ότι έχει πνευμονία.Ο μουσικός νοσηλεύεται τις τελευταίες 11 ημέρες, όμως η βρογχίτιδά του επιδεινώθηκε, σύμφωνα με την εφημερίδα Sun. «Παλεύει πραγματικά με τη γρίπη, που “γύρισε” σε βρογχίτιδα. Οι γιατροί φοβήθηκαν ότι μπορεί να έπαθε πνευμονία, που για ένα άτομο πάνω από τα 70 μπορεί να αποδειχθεί μοιραία. Ο Όζι είναι μαχητής. Χαμογελάει ξανά, τα χειρότερα πέρασαν. Ανυπομονεί να επιστρέψει στη σκηνή», ανέφερε πηγή που επικαλείται η εφημερίδα.
Στην εντατική ο Όζι Όσμπορν
Στη μονάδα εντατικής θεραπείας εισήχθη...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ