Λευκή ισοπαλία για ΟΦΗ και Ξάνθη στο Ηράκλειο

Χωρίς νικητή έληξε το πρώτο σημερινό παιχνίδι για τη 19η αγωνιστική της Super League...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς νικητή έληξε το πρώτο σημερινό παιχνίδι για τη 19η αγωνιστική της Super League, καθώς ΟΦΗ και Ξάνθη αναδείχθηκαν ισόπαλοι χωρίς τέρματα (0-0).

Μετά το αποτέλεσμα αυτό, οι Κρήτες ανέβηκαν στους 17 βαθμούς, όπου «συγκατοικούν» προσωρινά με τον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ η Ξάνθη έφτασε στους 25 και βρίσκεται στο -2 από την πρώτη πεντάδα της κατάταξης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.