Τούρκος υπουργός Ενέργειας: Τέλη Ιανουαρίου στη Μεσόγειο το δεύτερο γεωτρύπανο

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων δήλωσε ότι η Τουρκία πραγματοποιεί σημαντικές εργασίες στις έρευνες αποθεμάτων υδρογονανθράκων ενώ συμπλήρωσε ότι το πλοίο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κωνσταντινούπολη, της Βάνας Στέλλου

Μιλώντας σε εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχάνων και Επιχειρηματιών Μηχανημάτων Φυσικού Αερίου (DOSIDER), ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων δήλωσε ότι η Τουρκία πραγματοποιεί σημαντικές εργασίες στις έρευνες αποθεμάτων υδρογονανθράκων ενώ συμπλήρωσε ότι το πλοίο σεισμικών ερευνών Ορούτς Ρεΐς και το πλοίο Χαϊρετίν Μπαρμπαρός εκτελούν εργασίες στην Μεσόγειο.

«Ξεκινήσαμε και την πρώτη γεώτρησή μας σε βαθιές θάλασσες με το γεωτρύπανο Φατίχ. Σήμερα, Θεού θέλοντος, θα αναχωρήσει το δεύτερο γεωτρύπανό μας και αναμένουμε στα τέλη Ιανουαρίου να βρίσκεται στη Μεσόγειο. Με αυτό το πλοίο θα συνεχίσουμε τις γεωτρήσεις μας στη Μεσόγειο και την Μαύρη Θάλασσα. Συνεχίζονται και οι γεωτρήσεις στα ανοιχτά της Μερσίνας», σημείωσε ο υπουργός.

Πηγή: Real.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.