Άνδρας που μετέφερε στο στομάχι του 960 γραμμάρια κοκαΐνης, σε 87 αυτοσχέδιες συσκευασίες, συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής,Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών Αττικής, στο πλαίσιο στοχευόμενων ελέγχων, για την αποτροπή εισαγωγής ναρκωτικών ουσιών από χώρες της Λατινικής Αμερικής, εντόπισαν και συνέλαβαν τον 37χρονο, ο οποίος ήρθε αεροπορικώς στη χώρα μας, προερχόμενος από το Σάο Πάολο της Βραζιλίας μέσω Ζυρίχης.Ο άνδρας μετέφερε στο… στομάχι του, έχοντας καταπιεί 87 αυτοσχέδιες συσκευασίες, συνολικά 960 γραμμάρια κόκκινης, η οποία και κατασχέθηκε. Επίσης, κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των 550 ευρώ και 1 κινητό τηλέφωνο.
Συνελήφθη στο «Ελ. Βενιζέλος» με 960 γραμμάρια κοκαΐνης στο στομάχι του
Άνδρας που μετέφερε στο στομάχι του 960 γραμμάρια κοκαΐνης, σε 87 αυτοσχέδιες συσκευασίες...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ