Ακόμα πιο φουσκωμένοι γίνονται οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος με την αύξηση του Ειδικού Τέλους για τη μείωση εκπομπών αερίων ρύπων, που αναμένεται να επιβαρύνει πεαιτέρω τα τιμολόγια ηλεκτροδότησης αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012.Η αύξηση αυτή που κατά πάσα πιθανότητα θα ανακοινωθεί στα τέλη του μήνα, ή αρχές Σεπτέμβρη, κρίνεται από την κυβέρνηση απαραίτητη για να καλύψει τα ελλείμματα του λειτουργού της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
“Φουσκώνει” κι άλλο η ΔΕΗ
Ακόμα πιο φουσκωμένοι γίνονται οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Oικονομία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ