Το σχόλιο του Τζανακόπουλου για το εμπάργκο της ΝΔ στην ΕΡΤ: Έχει κάνει και χειρότερα… – ΒΙΝΤΕΟ

Την απόφαση της ΝΔ να αποσύρει τους βουλευτές και τα στελέχη της από όλες τις συχνότητες της ΕΡΤ, σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την απόφαση της ΝΔ να αποσύρει τους βουλευτές και τα στελέχη της από όλες τις συχνότητες της ΕΡΤ, σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος.Ερωτηθείς κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, από τον πολιτικό συντάκτη της ΕΡΤ, απάντησε: «Η ΝΔ έχει κάνει χειρότερα στο παρελθόν σε σχέση με την ΕΡΤ. Αν θυμάστε την έκλεισε μέσα σε ένα βράδυ, επομένως το εμπάργκο δεν είναι και η απόλυτη κλιμάκωση που θα μπορούσε να κάνει η ΝΔ. Νομίζω ότι δείχνει τη συνολική της αντίληψη για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει κανείς να μεταχειρίζεται τη δημόσια τηλεόραση». Σε άλλη ερώτηση για το αντίστοιχο εμπάργκο του ΣΥΡΙΖΑ στον ΣΚΑΪ, ο κ. Τζανακόπουλος επεσήμανε ότι πρόκειται για μια απόφαση που έχει να κάνει με τη συνεχή τάση του καναλιού να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. “Δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να το ισχυριστεί κανείς για την ΕΡΤ” συμπλήρωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.