Κάποτε γκρέμιζαν τα τείχη! Σήμερα;

Στην αρχαία Ελλάδα γκρέμιζαν τα τείχη της πόλης για να υποδεχτούν τους Ολυμπιονίκες. Στην Ελλάδα του 2012 δεν τους περιμένει κανείς... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην αρχαία Ελλάδα γκρέμιζαν τα τείχη της πόλης για να υποδεχτούν τους Ολυμπιονίκες. Στην Ελλάδα του 2012…δεν τους περιμένει κανείς.Ο Χάλκινος Ολυμπιονίκης του τζούντο, Ηλίας Ηλιάδης επέστρεψε στην Αθήνα τα ξημερώματα. Όσο και αν φαίνεται απίστευτο κανένας εκπρόσωπος της πολιτείας δεν υποδέχτηκε τον Έλληνα Ολυμπιονίκη που μας χάρισε τα πρώτα χαμόγελα.   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.