Τρελάθηκαν οι γιατροί – Δείτε τι βρέθηκε σε ακτινογραφία ασθενή – ΦΩΤΟ

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι γιατροί του νοσοκομείου Κορίνθου, όταν είδαν την ακτινογραφία μιας 35χρονη ασθενούς. Η 35χρονη από το ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι γιατροί του νοσοκομείου Κορίνθου, όταν είδαν την ακτινογραφία μιας 35χρονη ασθενούς. Η 35χρονη από το Ξυλόκαστρο μετέβη στο νοσοκομείο το Σάββατο το απόγευμα με έντονο πόνο στο στομάχι.

Η γυναίκα τους εξήγησε ότι κατα λάθος, κατάπιε ένα…κουτάλι. Οι γιατροί του Νοσοκομείου, της είπαν να βγάλει αμέσως ακτινογραφία για να διαπιστώσουν αν όσα υποστήριζε ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.

Όταν η ακτινογραφία επιβεβαίωσε τα λεγόμενα της 35χρονης, οι γιατροί του Νοσοκομείου Κορίνθου την έστειλαν αμέσως σε εφημερεύον Νοσοκομείο της Αθήνας, καθώς έπρεπε να εξετασθεί από γαστρεντερολόγο που δεν υπήρχε στο Νοσοκομείο Κορίνθου.

Πηγή: loutraki365.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.