Κρήτη: Βγήκε από την εντατική ο 6χρονος που ήπιε ένα μπουκάλι κρασί

Οι γονείς του είχαν οδηγηθεί στον εισαγγελέα όπου είχε σχηματιστεί σε βάρος τους δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου, ωστόσο είχαν αφεθεί ελεύθεροι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκτός της εντατικής βρίσκεται μετά από 20 και πλέον μέρες, ο 6χρονος που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση κρασιού. Πλέον ο ανήλικος νοσηλεύεται στην παιδιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ.

Υπενθυμίζεται ότι ο μικρός, χωρίς να τον δουν οι γονείς του, άνοιξε το ψυγείο και ήπιε κρασί από το μπουκάλι, με αποτέλεσμα να πέσει σε κώμα. Οι βιοχημικές εξετάσεις έδειξαν δηλητηρίαση από αλκοόλη, η κατάστασή του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, ωστόσο βγήκε νικητής. Η είδηση έκανε το γύρο της Ελλάδας και αναζωπυρώθηκαν οι συζητήσεις για την εξοικείωση των παιδιών με το αλκοόλ και τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Οι γονείς του 6χρονου, όλες αυτές τις ημέρες βρίσκονται στο πλευρό του, και ετοιμάζονται, σε λίγες ημέρες να τον πάρουν μαζί τους στο σπίτι, στο χωριό τους στη Μεσαρά.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου, αφέθησαν ωστόσο ελεύθεροι, με εντολή εισαγγελέα, για να βρίσκονται κοντά στο παιδί τους.

Πηγή: ekriti.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.