Πιάστηκαν ντοπαρισμένοι

Συνεχίζονται με το «καλημέρα» τα κρούσματα ντόπινγκ στους Ολυμπιακούς αγώνες... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζονται με το «καλημέρα» τα κρούσματα ντόπινγκ στους Ολυμπιακούς  Αγώνες του Λονδίνου  καθώς άλλοι τρεις αθλητές βρέθηκαν θετικοί σε ελέγχους ντόπινγκ.Και  οι τρεις είναι αρσιβαρίστες και συγκεκριμένα οι δύο από την Τουρκία και ο τρίτος από την Αλβανία. Πρόκειται για τους Φατίχ Μπαϊντάρ, Ιμπραχίμ Αράτ και Χισέν Πουλάκου, οι οποίοι φυσικά αποκλείστηκαν.

Πηγή: iefimerida.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.