Σήκωσε το γάντι ο Μητσοτάκης: Την ώρα που ο Τσίπρας στήνει αναπτυξιακές φιέστες, η Θεσσαλονίκη είναι χωρίς νερό

Ο πρόεδρος της ΝΔ δεν άφησε αναπάντητη την επίθεση που δέχτηκε από τον πρωθυπουργό και ανταπέδωσε τα πυρά...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα, τον Χρήστο Σπίρτζη και τη διοίκηση της ΕΥΑΘ εξαπέλυσε με ένα tweet ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Την ώρα που ο κ. Τσίπρας στήνει αναπτυξιακές φιέστες, η Θεσσαλονίκη είναι για 5η μέρα χωρίς νερό. Το ότι ο κ. Σπίρτζης και η διοίκηση της ΕΥΑΘ είναι ακόμα στις θέσεις τους δείχνει το μέγεθος της αδιαφορίας και του κυνισμού αυτής της ανίκανης κυβέρνησης», έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter ο πρόεδρος της ΝΔ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.