Δεν θέλει την κυβέρνηση στη ΔΕΘ

Την απόφασή του να ζητήσει από την κυβέρνηση της χώρας να μην έρθει στη Θεσσαλονίκη για να τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε ο Γιάννης Μπουτάρης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την απόφασή του να ζητήσει από την κυβέρνηση της χώρας να μην έρθει στη Θεσσαλονίκη για να τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε στο δημοτικό συμβούλιο ο Δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης.Τόνισε ότι είναι αντίθετος με τη λειτουργία της Έκθεσης ως χώρου πολιτικών εξαγγελιών και σημείωσε ότι «αυτό που συμβαίνει είναι να στρατοκρατείται η πόλη τρεις – τέσσερις ημέρες».Ο Μπουτάρης σκοπεύει μάλιστα να καλέσει σε συνάντηση τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων και να τους ζητήσει να προτείνουν από κοινού στην κυβέρνηση να μην παραβρεθεί στα εφετινά εγκαίνια της ΔΕΘ..«Να έρθει ο καθ’ ύλην υπουργός και κανένας άλλος», είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος για να προσθέσει στη συνέχεια «δεν τους θέλουμε». ΠΗΓΗ: www.thestival.gr   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.