Επιστολή συμπαράστασης υπέρ των εργαζομένων στην Ελληνική Χαλυβουργία, απέστειλαν προς τη Γενική Πρόξενο της Ελλάδας στη Μελβούρνη, με στόχο την προώθησή της στην Ελληνική Κυβέρνηση και στα αρμόδια Υπουργεία, τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ, κατόπιν επικοινωνίας με τα μέλη της Ομοσπονδίας Εργατικών Συνδέσμων Αυστραλίας.Στην επιστολή αναφέρεται χαρακτηριστικά:«Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ ως τη βασική υπεύθυνη της άγριας επίθεσης σε βάρος των απεργών της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» η οποία στις 19 Ιουλίου, επιστράτευσε εισαγγελείς και ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας που χρησιμοποίησαν βία, χημικά και συλλήψεις, προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες στην εργοδοσία για να προστατευτεί ο απεργοσπαστικός της μηχανισμός. Απαιτούμε να αποσυρθούν τα ΜΑΤ και οι αστυνομικές δυνάμεις απ την «Ελληνική Χαλυβουργία», να σταματήσει η κρατική τρομοκρατία κατά των απεργών και να δοθεί λύση στον δίκαιο αγώνα των χαλυβουργών».
Συμπαράσταση στους χαλυβουργούς
Επιστολή συμπαράστασης στους απεργούς της Ελληνικής Χαλυβουργίας, από την Ομοσπονδία Εργατικών Συνδέσμων Αυστραλίας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ