Στο αυτόφωρο και υπάλληλος της Βουλής για εξύβριση τροχονόμου- ΤΩΡΑ

Μετά τον Στέλιο Διονυσίου, ένα ακόμα παρόμοιο περιστατικό, διαδραματίστηκε λίγη ώρα νωρίτερα στο κέντρο της Αθήνας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά τον Στέλιο Διονυσίου, ένα ακόμα παρόμοιο περιστατικό, διαδραματίστηκε λίγη ώρα νωρίτερα στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, μία γυναίκα, υπάλληλος της Βουλής, θέλησε να περάσει με το αυτοκίνητο της από την οδό Όθωνος κάθετα την Αμαλίας, προκειμένου να μπει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης του κοινοβουλίου.

Όμως, στο σημείο είχε απαγορευθεί η διέλευση, λόγω μέτρων για τη μετακίνηση επισήμου και η οδηγός φαίνεται να λογομάχησε με τον τροχονόμο, ο οποίος ζήτησε ενισχύσεις από την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.

Με εντολή του Φρουράρχου της Βουλής, η οδηγός οδηγήθηκε στο τμήμα Ομονοίας και εν συνεχεία στο αυτόφωρο για εξύβριση.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.