“Βόμβα” από τον Ολυμπιακό – Αυτοί είναι οι τέσσερις παίκτες που αποτελούν παρελθόν

Η ΠΑΕ αποφάσισε αιφνιδίως να ολοκληρώσει τη συνεργασία της με τους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παρελθόν αποτελούν για τον Ολυμπιακό οι Στέφανος Καπίνο, Μεχντί Καρσελά και Χρβόγιε Μίλιτς και Σάσα Ζιντιέλαρ.

Η ΠΑΕ αποφάσισε αιφνιδίως να ολοκληρώσει τη συνεργασία της με τους συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές.

Όπως επισημαίνεται από τους Πειραιώτες οι λόγοι της απόφασης αυτής είναι καθαρά αγωνιστικοί.

Και οι τέσσερις παίκτες είχαν λιγοστές συμμετοχές το τελευταίο χρονικό διάστημα, με τους Ζντιέλαρ και Καρσελά να έχουν παίξει σε ματς των ερυθρολεύκων στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Ωστόσο, ήταν ξεκάθαρο ότι κανείς από τους τέσσερις δεν υπολογιζόταν από τον προπονητή της ομάδας, Τάκη Λεμονή.Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.