Σε λίγη ώρα νοσοκομειακοί γιατροί θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη.Συγκεκριμένα στις 10:30 αναμένεται να συγκεντρωθούν στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης και θα επιδώσουν ψήφισμα με τα αιτήματά τους για την αναβάθμιση του ΕΣΥ.Ακολούθως, οι εργαζόμενοι θα μεταβούν στην 3η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας, στον πεζόδρομο της Αριστοτέλους, όπου θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας.Πηγή: thestival.gr
Πορεία διαμαρτυρίας νοσοκομειακών
Σε λίγη ώρα νοσοκομειακοί γιατροί θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ