«Όταν θα λείπει η μαμά μου στη δουλειά, εμένα που θα με αφήνει», γράφουν τα πανό που κρατούν στα χέρια τους τα μικρά παιδιά, οι γονείς και οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς της Παιδικής Στέγης, που αυτή την ώρα διαμαρτύρονται έξω από το Υπουργείο Υγείας, για το κλείσιμο της Παιδικής Στέγης.“Εκατοντάδες παιδιά και δεκάδες εργαζόμενοι θα μείνουν στο δρόμο εάν συμβεί αυτό”, αναφέρουν στο enikos.gr όσοι βρίσκονται στο σημείο αυτή την ώρα.
Tώρα–Έξω από το υπουργείο Υγείας
«Όταν θα λείπει η μαμά μου στη δουλειά, εμένα που θα με αφήνει», γράφουν τα πανό που κρατούν στα χέρια τους τα μικρά παιδιά, οι γονείς και οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς της Παιδικής Στέγης... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ