Δωρεάν η μετακίνηση με λεωφορεία στην Κω

Με εντολή του δημάρχου Κω Γιώργου Κυρίτση, από σήμερα και μέχρι την πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης στο νησί, οι μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών της Κω, με τα λεωφορεία της δημοτικής συγκοινωνίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με εντολή του δημάρχου Κω Γιώργου Κυρίτση, από σήμερα και μέχρι την πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης στο νησί, οι μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών της Κω, με τα λεωφορεία της δημοτικής συγκοινωνίας, θα είναι δωρεάν.

«Είναι μία κίνηση στήριξης των πολιτών της Κω αλλά και μία έμπρακτη χειρονομία αγάπης και ευγνωμοσύνης προς τους επισκέπτες μας που μας στηρίζουν και εμπιστεύονται την Κω για τις διακοπές τους», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο δήμος της Κω.Πηγή: ΑΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.