Απογοητευτική παραμένει η εικόνα όσον αφορά στην κατασκευή του μετρό, του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης.Το έργο, παρότι οι εργαζόμενοι γύρισαν στις θέσεις τους ύστερα από τις διαβεβαιώσεις για την καταβολή των δεδουλευμένων τους, συνεχίζει να υπολειτουργεί και ουσιαστικά παραμένει “βαλτωμένο”, αφού έχουν συσσωρευτεί συμβατικά, τεχνικά και οικονομικά προβλήματα. Με ρυθμούς… χελώνας εκτελούνται οι όποιες εργασίες στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, ο οποίος θα αποτελεί το σταθμό – αφετηρία του μετρό της Θεσσαλονίκης.Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα εργοτάξια, καθώς περιλαμβάνει τον επίσταθμο, στο ύψος του ναού των Αγίων Πάντων, το σημείο δηλαδή απ’ όπου θα στρίβουν οι συρμοί του μετρό για να αλλάξουν κατεύθυνση. Το εργοτάξιο αυτό περιλαμβάνει επίσης το φρεάτιο απ’ όπου βγαίνουν τα υλικά εκσκαφής που παράγουν οι δύο μετροπόντικες.Σήμερα στον επίσταθμο δε δουλεύει κανείς, αν και θα έπρεπε να βρίσκεται μέσα το τεχνικό προσωπικό, προκειμένου να τελειώσει τις εργασίες του, ώστε στη συνέχεια το εργοτάξιο να μεταφερθεί στην απέναντι πλευρά της Μοναστηρίου. Σε αυτόν καθαυτόν το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό πρέπει να εκτελέσει εργασίες το τεχνικό τμήμα, ώστε στη συνέχεια να κατασκευαστούν οι προσβάσεις. Πηγή: aggelioforos.gr
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
2 ώρες πριν
Η Ουκρανία χτύπησε τάνκερ του σκιώδους στόλου της Ρωσίας στη Μεσόγειο – Έπλεε νότια της Κρήτης
28 λεπτά πριν
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 44χρονος που κατηγορείται ότι προσπάθησε να πνίξει με κορδόνι την 34χρονη σύντροφό του
22 λεπτά πριν
ΝΒΑ: Η πρώτη… πεντάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο
ENIKOS NETWORK
Τάξη στις ιατρικές διαφημίσεις για την προστασία των πολιτών βάζει ο ΙΣΑ