Πήρε εξιτήριο ο Ίβιτς

Εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό πήρε ο Βλάνταν Ίβιτς, ο οποίος τραυματίστηκε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό πήρε ο Βλάνταν Ίβιτς, ο οποίος τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του ντέρμπι ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Ο Σέρβος τεχνικός της ομάδας της Θεσσαλονίκης δέχθηκε κουτάκι με μπύρα στο κεφάλι με συνέπεια να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Όπως είναι γνωστό το ματς διεκόπη.

Ο Ίβιτς υπεβλήθη στις απαραίτητες εξετάσεις και αφού ξεπέρασε τη ζάλη από τη διάσειση που είχε υποστεί, κρίθηκε από τους θεράποντες ιατρούς ότι μπορεί να πάρει εξιτήριο.

Ο Σέρβος τεχνικός επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη μαζί με τον βοηθό του, Νέναντ Κοβάσεβιτς, ο οποίος έμεινε χθες το βράδυ στο πλευρό του, παρουσία και ανθρώπων της ασφαλείας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.